sovasovasova

åh herremin skapare vilken dag!
Så grymt mycket folk idag, klagande över att det tog tid, folk som gick före i kön och sura miner..
Inte alls trevligt! Jag menar, visst är det tråkigt att det tar tid med maten och sånt. Men vad kan jag göra åt det? Ska jag gå och skynda på köket, som gör så gott de kan och försöker sitt snabbaste?
Blir så himla irriterad på folk som håller på och tjafsar. Skärp er, ni är vuxna för gudsskull!
Förut tex:
Jag: Ni som står bakom här nu får byta kö för jag ska stänga här nu. Jag slutar nu!
Personen: Är du seriös? ( sjukt otrevlig) Vi har ju väntat jättelänge!
Jag: Ja men jag ska ehm.. stänga nu. Jag slutar.. Men ajaa, jag tar väl er först då..
P: Är du seriös?

Men nej, jag skämtar? Blir så irriterad!!

Ska nog sova nu också, börjar 8 imorgon och måste åka hemifrån senast 7.. Tidigmorgon.se

åh vad trött jag är.
Festa lite för mig också nu va?

 godnatt på er!




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0