uppsats

Historiauppsats ska fixas- på min lediga dag. Inte okej!
Läraren sa att om jag gör om den lite så kan jag få högre betyg och det måste jag ha så ska fixa det nu.
Min klänning kom nu också. Den är hur svår som helst att få på sig, men när man får på sig den så är den typ förstor? Så kunde nog haft en storlek mindre på den dock.. Men får gå.
Har precis tränat lite fotboll med bror. Var på en fotbollsplan, sköt, sprang och hade trevligt. Han är otroligt duktig, min lilla bror. Blivande fotbollsproffs?

Fick 48 av 48 poäng på fågelprovet igår. Får ändå G i betyg.. Den läraren kan ärligt talat skita ner sig.
Är så trött på honom. Haha, kul om han skulle läsa detta nu. MOHAHAAA!


Kalla kriget, Ungernrevolten och Pragvåren. Yäy, va roligt!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

lägg ut bild på din klänning

2011-06-09 @ 20:36:00
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0