fredagskväll

Helluue hörrni!
Idag har det varit en sån där ovärd dag. En ovärd, men mycket nödvändig dag.
Har liksom bara slappat, kollat lite på Kirres söta hund, städat rummet på 2 sekunder, pratat lite med chefen och.. slappat? Det är verkligen det enda jag har gjort!
Druckit te också, som är min drog. ( tantvarning här!)
Åh vad jag är avundsjuk på alla studenter också. Vill också lägga ner en massa pengar på klänning,hår,smink och allt annat. Det ska bli så jäkla kul alltså! Det enda jag oroar mig för är att jag inte ska få en eskort till balen eller vad man kallar det.. Att man ska typ få gå själv i det där tåget haha. Nej, det hoppas vi inte händer!
Imorgon blir det jobb. I övermorgon jobbar jag OCH tackade ja till att jobba 08-16 då jag egentligen jobbar 14-18. Undra vad man får göra vid 8 eftersom det inte ens är öppet då? Spännande! En ny erfarenhet haha!
Dagen efter det jobbar jag också. Workneird jag!

Dessutom längtar jag grymt till Harry Potter premiären också den 15 juli. Dock är det festival då och jag festivalar nog hellre dock än kollar premiären, tyvärr. Men ska definitivt checka filmen. Så otroligt spännande nu. Jag tror jag vet hur den slutar också. Liksom en magkänsla. Hoppas jag har fel, vill inte att HP ska dö.. Han är sådär fulsnygg. Ibland är han inte alls fin och ibland bara OMG!  Gud vad cepe jag skriver nu, men är helt trött och seg och konstig idag.. Jag föredrar nog HP framför Twilight filmerna faktiskt. Twilight är grymma såklart, söta och Pattinsson är ju bara så förjäkla snygg alltså, men nej tyvärr. Harry P slår dem faktiskt. Inte med mycket men med några procent.

Nu är det snart sommarlov också. Otroligt vad tiden går snabbt alltså! Vill inte att tiden ska gå så snabbt nästan. Det rinner bara iväg och man blir bara äldre, stelare och tråkigare. HAHA!
Nu har vi bara 2 timmars historia kvar på måndag, tisdag- middag med klassen och onsdag slutar!
Sp1b kommer gå till historien och vi i denna klassen kommer aldrig mer vara Sp1b igen. Snyft.. Trots att man inte står alla i klassen jättenära så kommer jag sakna denna klassen ändå. Sköna typer allihopa! Glad att jag valde just samhäll i just denna skolan. Visst har det inte bara varit roligt att gå samhäll, utan mycket tråkigt också. Men allting har ju sina tråkiga sidor eller hur?


Alla ni som orkar läsa all denna text, borde belönas på något sätt. Skicka ett mejl, så skickar jag belöningen. Haha!

Underbara!








Snälla bli min- Veronica Maggio



Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läste hela, vad får jag för belöning?:) en hund skulle jag vilja ha, tack på förhand:)

2011-06-10 @ 21:50:49
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-11 @ 03:21:01
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

lägg upp bild på på dig i din klänning. det kan jag få som belöning:D

2011-06-11 @ 09:02:14
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0