alla myggor kan seriöst burn in hellllllll

Jag hatar alla jäkla myggor! Dom kan seriöst dö!
Skulle sova igår, hör BZZZ, är tvungen att gå upp och döda den där jäkeln. Men jag ser inte vart den är så jag går upp och lägger mig i soffan. Allt är frid och fröjd i några minuter innan jag hör BZZ igen. Så tillsist går jag och lägger mig i mitt rum igen, dödar ett par myggor och försöker sova. Men nej då, de verkar ha byggt ett bo under min säng eller något. För då hör jag dem igen.
Så då lägger jag mig i soffan igen och så fortsätter det ända tills klockan är 5-halv 6 och jag ska upp 6.15...
Underbart! Jag ska utrota dessa idioterna. Fine, sug hur mycket blod ni vill. Men håll käften så vi slipper höra erat jäkla BZZ!


ursäkta, men var tvungen att skriva av min irritation.
Well well. Började min dag 8 ( eller 7,51 om man ska vara ärlig). Jag fick skura golvet i lobbyn ( låter inte så värst trevligt, men så otroligt skönt att det bara var tyst och lugnt ett tag). Jag fick även ställa iordning allt, fylla på muggar, sugrör och allt möjligt. Och det var faktiskt kul! Typ min passion att springa och fylla på grejor. Kanske något att satsa på i framtiden haha..
Sen kom kunderna vid 10-halv 11 och kom konstant ända tills jag slutade vid 4. Jag hade dessutom lunchrast vid 12 och sen en till rast vid kvart över 3? . Egentligen skulle jag haft lunch vid 10.30 men bara gött att ha den senare tycker jag! Nu ska slöa jag lägga mig och se på film ( men det är jag värd efter 8 timmars arbete) och dricka lite te kanske. Men först- DUSCHEN!



hej jag putar inte alls med läpparna.. -.- November-10


Puss!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

LÄGG UPP BILD PÅ DIG I DIN KLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-12 @ 21:04:54
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0