how do you remind me

Utgången blev.. hmm. Speciell?
Nejmen det var roligt, tills vi insåg att det var typ bara p12or ute ( och fjortistjejer lika gamla som min lillasyster!!?).
Då åkte vi hem faktiskt. Trots att klockan var typ 10?
Stoppade av polisen också för kontroll, men det gick bra faktiskt.
Nu lägger jag mig och ser på en film istället.
My dear friends, vi kör snart igen!! Det är ändå sjukt kul att vara ute med er. LÖVE YAH!






Ni är 3 av dem som står mig närmast och vad som än händer kommer jag alltid att älska er!
Nästa gång kör vi PÅ RIKTIGT och då kan INGENTING stoppa oss. Vare sig fula småungar eller någonting annat.

where do i begin,
to sing that love song
Starting with a kiss,
but setting my soul on fire
Leading upto the day you left and made me cry
How can i forget,
the way you touched me
When you held my hand
you became my heart's desire
Now i live for the day that i can turn back time
And i miss you,
when i close my eyes
Ohh what a wonderful thing it would be baby
you and me make things right
Am i gona live,
if you're not with me
Where will I belong,
if you're not by my side
now i only live for the day that i can turn back time




det är numera sommarlov och utan anledning känner jag mig deppig..
Inte alls okej Emelie!



Hörs imorgon!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0