jobbbbbbbb

Har rensat ogräs i.. hmm 8 timmar idag.. Eller kanske 6,5 om man räknar bort lunchen osv.
Men ändå. Sjukt lång tid! Jobbigt också, men det blev fint.
Chefen eller ja, arbetsledaren var skön och bjöd oss på fika och var glad! Det är roligt med sådana folk.
Hade mjukisbyxor som var gråa och det var ju inte speciellt bra att sitta i jorden med dem ehe. Så imorgon blir det pappas arbetsbyxor, tro`t eller ej! Trots att det är en aning för stora. Men med skärp så går det att prima!
Måste tacka Carro också, för idèn att käka pannkakor till lunch imorgon. Därför ska jag snart ställa mig och fixa det så jag har det tills imorgon. Så tack Carro!
Ska även äta det sen. Har inte käkat sedan 12 idag;o Lång tid för att vara mig, då jag behöver mat ofta. Annars blir jag jätteyr och allmänt sur,grining och konstig.. Så ska nog ta en frukt i väntan på att mamma kommer hem med ingredienserna...


Uppdate: MAMMA KOM HEM, JAG DÖÖÖÖR! Vill börja fixa mat nu!!!!


Min gamla design. Designen är det inget fel på, motivet däremot. Ballonghuvud.se?






Puss och kram, söta små barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0