fina festival

Min älskade fina festival har gått i graven. FAN!
Jag som sett fram emot den som bara attan och planerat. Till och med funderat på vad jag ska ha på mig.
Som tur är ska endel komma till Arvika ändå och träffas på Stora Campingen. Så får väl dra ut då och träffa lite folk. Det är ju det som är det roliga på festivaler ändå! Men festivalbiljetten gäller även till Roskilde festivalen som är om 3 dagar, så om någon är sugen på en Roskilde biljett 3 dagars så är det bara att skriva!
Nästa år ska jag lätt beställa Peace and Love biljettt. Eller Hultsfred.
Har iallafall Rihanna-konsert att se fram emot- i november. Men ändå.
Bara 2 och en halv jobbdagar kvar nu. Ska bli rätt skönt att vara ledig.. I 2 dagar innan nästa jobb börjar.. Suck..
Ska nog dricka en kopp kaffe och ta en liten promenad nu.





Och är så arg för att inte spotify offline fungerar på mobilen. Okej är oteknisk, men ändå.
Jag betalar för det för fan!


Ursäkta ordvalet..



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0