workworkwork

Vilken lång dag det var idag på jobbet!
Höll på att avlida av trötthet. Längtar tills imorgon då jag får sova ordentligt.
Efter jobbet fick det bli hem en snabbis och senare till hästarna. Longerade Fancy en kort stund innan jag hoppade upp på hästryggen och red en stund. Hoppade lite. Blev dock en kort tur idag men..
Älskar verkligen hästar har jag insett. Så otroligt skönt att ta det lugnt i stallet efter en lång dag. Eller ja, ta det lugnt går inte om man är ägare till min lilla häst haha.

Imorgon på jobbet ska vi gå tll skogen, bära ved och grilla korv haha. Lövley jobbdag iallafall!
Och imorgon får jag lön!! YÄY! Älskar den känslan när man inser att man inte är lika pank längre haha.
Iofs så är det inte jättemycket pengar jag får eftersom jag inte har jobbat så jättemycket på mitt "förstajobb" haha. Men gött äre iallafall!


Nu blir det tv och honungsvatten. Låter inte så gott, men det ÄR gott!




bild lånad från google.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0