ANGRYYY

åh vad arg jag blir!!
Beställde beigea chinos och skärp för typ 3-4 veckor sen också stod det att de skulle komma förra veckan.
Jag: Ajaa, men då skickar dom väl ett sms, dom kanske är lite försenade.
Också hade Klanten Andren skrivit fel telefonnummer, så skrev en 1a på slutet istället för en tvåa ;s
Så mina löövley byxor har varit där i typ snart en vecka nu!!:@
Och mamma tänker inte hämta ut dem förrän hon får lön om över en vecka!!!!!!
ÅÅÅÅÅH, JAG VILL HA DOM NU!
Men får hoppas att de är kvar då, vilket de antagligen är.
Beställde ju löshår i somras och det skickade de tillbaka så jag orka inte beställa tillbaka de;o så det får inte hända igen!!!

ser inte ut som jag har ngn tröja på mig;o men jag lovar, det har jag!
HAHA!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0