are you leaving me now?

tränat klart. Jobbigt, men kul som vanligt! Vi sprang i skogen 3 km, sen styrketräning och sen match inomhus.
Solsidan blev det ingenting för mig idag, för att tvn strejka.. Men ajaa, man lär väl kunna se på tv4 play eller någonting så det är nog chill.
Dessutom bankade jag så jäkla hårt på badrummsdörren förut att jag seriöst trodde jag bröt någonting;o Kände det inte precis då, men efter så: aaajjj!
Det är ju jäkligt kul att komma hem svettig och go och så hoppar syrran precis in i dushen.
Hon fattar väl att när jag tränat och hon suttit hemma i en soffa och sett på tv så har jag förtur?
Ibland så är den ungen en mardröm. 13, 14 åriga systrar ska väl vara lite mognare än så tycker man..
Ska nog kolla lite på datorn, dricka upp mitt te och sen sätta mig med den roliiiga Samhällskunskapen som man har prov på torsdag. KUL!

Har ett grymt musiktips också som jag tipsat om förut men shit tha same..
Erik Hassle ( grym kille) har haft ett samarbete tillsammans med två killar ur Kent ( KÄRLEK!!!!) och gjort denna låten som heter Are you leaving.. Och den är grym folks! Så den ska ni absolut lyssna på.
Dessutom tycker jag faktiskt att Eric Saades låt igår, Popular är grym! Seriöst, för första gången är det absolut rätt låt som vann!<3 Plus att killen är grymt snygg, så det blir ännu mera perfekt!



Ajaa, nu tror jag faktiskt att bloggen fick ett tillräckligt långt inlägg för idag..
Orkar inte skriva mer, blir bara drygt att läsa då ;)


Ha en underbar söndagskväll ni som fortfarande läser denna blogg trots dåliga inlägg!



Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vore bra & kul om man kunde läsa texten..

2011-03-14 @ 18:47:43
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0