booring inlägg, men..

underbart väder!
Jag sitter nu i sängen med fönstret öppet, löve it!
Ska nog gå ut snart, springtur eller promenad. Får se vad det blir!
Fast först ska jag städa lite, ser inte helt okej ut i mitt rum nu.
Dessutom tror jag att jag ska ta en ridtur senare, längesen nu ju ;o
Lugn kväll idag, behövs efter en jobbig vecka. Eller ah jobbig och jobbig, men dryg!
Men nu är det inte länge kvar till Turkiet, 46 dagar! Och om det går snabbt från sommaren till nu, vilket är fleera månader så borde detta gå snabbt!
GAAH vad jag längtar!!

och till onsdagen är det studiedag(tror jag). GÖTT! Trodde det var en fredag så blev lite besviken nu, men ajaa. BÄttre än ingenting iallafall..

hmm, har nog ingenting mer att skriva nu.. Kanske kommer upp någon bild senare på mina grejer som jag fick igår ( som jag skrev om igår kväll). :)




ha en bra dag hörrni!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0