borde egentligen plugga men...

ändå sitter jag här..
inte helt okej!
Helt wierd på facebook, för mina vänner minskar och någon gång har jag fler än vad jag hade osv..
Helt stört;o fast jag antar att endel småbarn lägger till en också ångrar dom sig och tar bort osv. Inget illa menat, men man är lite sån där när man är liten..
har ganska många yngre på fejjan som lagt till mig....


kort inlägg, måste kolla spanskaglosor som jag totalt glömde bort och kolla lite svenska..

ehmm, hur står jag?;s sys tog kortet.. Men iaf, kläderna todaaj! ( bredbent ja, manligt) haha.



tiden då arvikafestivalbandet satt kvar..


nu har jag smörjt in ansiktet så det är jättemjukt och smörjt in mitt sår med en speciell salva. Ett sånt sår man får under näsan när man är förkyld;s helt stört men ah..






pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0