cause your amazing, just the way you are

hemkommen från skolan.
Egentligen var det meningen att jag skulle träna, men skulle bara hunnit en timme från och med att skolan slutade, så tyckte det kändes mer värt att gå ut och springa sen ( eller gå, är fortfarande förkyld:()
Emmy steker våfflor ( igen) så ska käka och sen dra ut.
förövrigt blir mina dagar förstörda pga jag går runt och tänker på jobbet hela tiden.
Eller på om jag kommer få jobbet eller inte. Jag tänker : Tänk om han inte ringer upp mig som han sa och tänk om han tyckte det och det..
BLir så trött på mig själv när jag håller på och fjantar. Förhoppningsvis ringer de innan veckan är slut också får vi se om jag får jobbet eller ej!


helt jäkla trött är jag dessutom, orkar ingenting och humöret ska vi inte tala på. Ena sekunden superglad och skrattar åt allt, andra sitter jag tyst i tankar. gaaah, arg jag blir!




jag och cornelia i 8an tror jag.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0