dåligt att göra

har verkligen ingenting att skriva idag.. Inte hänt typ någonting idag..
Men kände ändå för att uppdatera lite smått!
Igår bestämde jag mig för att sluta med godis osv men jag börjar till veckan;) för nu under lovet är det faktiskt helt okej att äta onyttigt. Kommer igång med träningen och allt normalt till veckan då skolan börjar.
Äter inte chips nu, liksom man klarar sig utan det. Och man klarar sig utan dricka och godis också!
Och jag skiter fullständigt i om någon skulle tycka det är fjantigt, för jag gör som jag vill!

Men såklart kan man göra undantag ibland, men inte så som det var i höstas dvs godis typ varje dag i cafeterian ;o Heheeee.

Och nu är det endaaast 1 månad och 30 dagar tills jag drar till Turkiet! MEEE LIIIIIIIIKE!


Blir meeeegalugnt ikväll och det är gött som fan! :) Kommer inte vara avundsjuk imorn när folk ligger hela dagen och mår dåligt då jag själv kommer vara pigg och allert ( heheheheh). ;M

nu ska jag göra mig lite kaffe och chilleeee..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0