förhållanden hit och dit och ruuliga konversationer

jäklar vad alla har förhållanden på facebook nu för tiden då;o hela tiden ser man att den har ett förhållande med den.
men det var inte det jag skulle skriva om nu hahah.


nu ska jag faktiskt göra lite situps och sånt tror jag. Har ju även en " kudde" som hänger i taket som man kan boxa på. ( superbra att slå på när man är arg) men även bra träning.
Dessutom har jag hantlar som jag ska köra lite med. Sen ska jag fixa samhällsläxan och senare göra lite fruktsallad och göra teee. Älskert!<3


haha, en rolig konversation idag.

Johan kollar på en bild på sig själv på Ellens telefon.
Johan: jag ser ju ut att ha jättestor näsa och ser ju ut att vara värsta superbög ju..
Ellen: Jaaaaa. Det var ju kul?


HAHA, det kanske inte lät kul.. Men jag svär, DET VAR KUL!


och Johan lite viskande: kul det ska bli att slippa Solbergas värsta bitch på onsdag ( menar mig) MOHAHAHA!

jaa vi hade kul idag, dissade varann. Lite väl elakt kanske, men roligt vare och det är det viktigaste haha.
Nej nu måste jag slita mig från datorn och få någonting gjort.


ha det superbra hörrni!

glada cheyer!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0