förkyld.....

har gått och blivit megaförkyld och hängig under dagen. Ogilla!
Har druckit te med honung och käkat apelsin, men det har inte hjälpt.
Kan inte vara hemma imorgon, har ju matteprov..blää


nu ska jag väl slå upp en sida i matteboken och kolla lite. Sova tidigt. Är helt slut.



två bilder från en tävling jag var med i en gång. För er som inte visste det, så brukade jag tävla i hoppning och dressyr förr. Här med Eroy :) ( 80 cm)


Ser ut som jag sitter och drar i munnen på stackaren. Men det gör jag inte! Han hoppade otroligt tidigt minns jag.


bilderna är tagna från google. Lite coolt att de finns där. Bara att söka på mitt namn hehe.


godnatt på er.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0