går ut

precis käkat en smootie med innehållet annanas-bitar, banan, hallon, kiwi, lättfil och lite mjölk. GOTT!
vill egentligen ligga inne och slappa, vi har ju träning sen. Men sjukt onödigt när det är så fint väder ute så jag tror jag klär på mig och går ut en liten stund.
förövrigt är det skola imorgon, helgerna bara flyger iväg. Inte roligt.. Och speciellt inte när vi har matteprov på torsdag:( bleeeeh.
juste, inatt drömde jag typ en konstig dröm.. Det var typ att jag och Amanda spelade in en film och då var några killar från klassen med. Också skulle vi åka slalom nerför en backe också skulle killarna stå där och försöka slå oss med typ svärd ( när vi spelade in filmen asså).? och en massa annat shit. Jag har lite sjuka drömmar haha.

nemen nu ska jag verkligen gå ut en stund.







puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0