godnatttteen

hej kära lilla blogg.
How is it going?
Själv mår jag prima ballerina om man säger så. Precis kääkat "fruktsallad" bestående av hallon, krossade annanasbitar,mandarinbitar och lite Det var faktiskt gott även om det låter äckligt haha.

Nu måste jag faktiskt börja med samhällsläxan även om det inte är mycket att göra och lägga mig i hyfsad tid. Men det är typ enda gången i veckan jag får tvn i vardagsrummet helt för mig själv. Guett!
Måste packa träningskläder också. Ska nämligen träna imorgon, gött ska det bli.

Och åååh vad jag är godissugen. Choklad vore mer än okej nu. Eller en kebabpizza med en jäkla massa sås på. Eller att sitta och proppa i sig en hel jäkla kladdkaka. Nej nu ska jag ge mig.

Häromdagen vare så styggt. Jag låg och kollade i en bakbok med en massa bilder i.
Pappa: Men om du inte ska äta sött så är det väl inte så bra om du ska baka.
Jag: Jag ska inte äta det, jag ska bara kolla på det.
Pappa: Du blir ju frestad?
Jag: Ja, men jag ska bara kolla.

Haha, men man klarar sig faktiskt bra utan godis också. Har inte ätit nästan något onyttigt på 3 veckor. proud!;p hehe.

jaja, nog om det. Nu ska jag försöka slita mig från denna jäkla datorn.



my eye ( ser ni att det är liiiiteliiite grön i mitten? älskart).



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0