gonatt

precis beställt en ny bikini. SNYGG varen. Iallafall på bild haha. ( kan lägga ut bild på den också) =)
Var ju och bada för ett par dagar sen och då tog jag med mig 3 bikinis. Ingen av överdelarna passade -.- Provade Linneas extraöverdel också, men den passa inte den heller så då insåg jag att en ny bikini var nödvändigt.

Plus att jag väntar på chinosen och ett förhoppningsvis snyggt skärp som ska komma nu till veckan. Endast tagit en månad.. Vad snabba HM är. Men men, fina grejor och bättre att beställa på internet eftersom de varorna som finns där typ aldrig finns i butikerna.


Nu ska jag lägga mig och läsa, sen sova.
SKOLA IMORN. Jobbigt, men kul att träffa lite folk igen. :)


Har ett låttips idag också. Visserligen en gammal låt ( tror jag) men gryyym ändå.
Duett heter den och ja det är faktiskt en duett mellan Tityo ( stavning) och .. GISSA VILKA! KENT!<3<3
Så lyssna på den, jättefin låt. Och trots att endel inte gillar Kent, så tror jag faktiskt att de gillar denna. GRYM!



Godnatt hörrni!



Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0