grejsimojs

sovit hos Carro inatt. Så igår kväll när alla busiga barn var ute och röjde i stan så satt vi hemma hos henne och käkade fruktsallad. MYCKET BÄTTRE vill jag lova! Så oerhört gött att bara slappa på helgerna.
Typ vid halv 11 så satte vi oss och kollade på film. Men vi stängde av den för vi va så trötta så vi la oss och sov jättetidigt, shit vad gött!
Vaknade 9-halv 10 imorse också. Gött att vakna tidigt tycker jag.
Nu har jag bytt om och sånt där, eftersom farmor och farfar kommer hit snart och ska fika..
Måste hinna plugga svenska också, så ska nog sätta mig med det inom den närmaste tiden haha.
Senare blir det träning och krismöte, dåligt med spelare nu;o Inte bra!


dessutom krånglade USB kabeln, så bilder på mina två nya tröjor kommer sen. Jättesöta är dom och verkligen inte sådana som jag brukar ha. But I love them!
Dock är den ena så stor så man ser gravid ut, men den kanske ska va sån?
Bilder kanske kommer sen..
Skorna i strl 38 passade inte, har alltid haft konstiga fötter som ej går ihop med sådana skor.
Så ska beställa 2 linnen från HM (my love) ett blommigt och ett leopardfärgat. Och leopardfärgade tygskor(a LÖVEIT!




Tråkigt inlägg utan bilder:( men ajaa, får duga tills vidare..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0