im home today

Sjuk idag..
Inget vidare kan jag säga.
Har typ ingenting att skriva, men kände för en liten uppdatering bara.

kollade på festivalens hemsida nu och tydligen kommer Röyksopp. Dom var där 2009 och jag lyssnade aldrig på dom. Men jag känner väldigt väl igen namnet så jag antar att det är ett liitet större band! GREAT!



uuh vad jag längtar tills sommaren. Inte så jäättelänge kvar nu faktiskt.
Och det syns verkligen att det är vår nu. Himlen är helt blå och solen lyser ( lät poetisk där hehe). I löve it!
Och resan till Turkiiet är betald och klar nu!:D:D wiie. Nästa vecka ska vi ta spruta I think. Gillar inte det speciellt men det går nog!





fräsch och fin jao.




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0