lördagskväll

och jag sitter hemma och tar det lugnt. Otroligt skönt är det!
Jag är en sådan människa som bara älskar att vara ensam och se på en film och ta det lugnt, men samtidigt tycker jag ju såklart det är skitkul att dra ut med tjejerna. Men det är sällan det blir så eftersom skolan tar verkligen all kraft man har och då orkar man inte annat än att vara hemma och chilla.
Nu lagade jag precis tacos. Eller ja, grönsaker, jäääättestark köttfärs och lite tacosås. Ingen creme fraice och inget bröd. Egentligen är ju tacos nyttigt. Det är verkligen något jag kan äta ofta utan att tröttna.


Btw, lust att dra ut någon helg! får höra om någon av tjejerna är på.



nu ska jag ta te och hallon ( muuums). Låter som en gammal kärring men ajaa haha.




bild på mina nya chinos ( plus randiga strumpor).



Skärpet som hänger helt konstigt men jaajjja



okej skärpet är fucked, men jag bara fixade till det efter att jag tog bilden haha.
iallafall bild på vad jag hade på mig idag..





häst/kanin/fulsak.se.. Nejmen det gäller att bjuda på sig själv..mina framtänder ser förhoppningsvis
inte så långa ut verkligeheten haha.




ha en bra kväll..



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0