minnen, träning, planering, finmiddag, paaarteeeeeeeeeeeeeyy

Hallå bloggen och hallå måndagkväll!
Efter att ha överlevt en måndag ( som faktiskt var helt okej) så stack man och käkade lite mat tillsammans med Carro och Kirre. Sedan tränade vi på gymmet en stund, lite jobbigt med tanke på att jag är och har varit förkyld sedan i onsdags.. Plus träningsverk sedan igår.. Men det gick.
Sen stack vi till Intersport och provade uppvärmningsställ till fotbollen. Såå goa alltså! Gött att ha dom hemma och gosa i. Hihi.
Nu har jag käkat lite mat eller ah lite smörgåstårta sedan igår. Ska ta en kopp kaffe och sätta mig med svenskan nu.
Imorgon ska jag till Bibbi! Har inte varit hemma hos henne på ett tag nu, så det ska bli kul! Och på fredag blir det tjejkväll, med "fin tema". Alltså fin mat, fin dukning och finklädda. Så Bibbi, Carro, Kirre. Ta gärna med er kamera hit på fredag så vi kan ta lite bilder!:D

Och förut så snackade vi "uteminnen". Bra och dåliga.
Bra var tillexempel festivalen, marten ( dock bara fredag isf), hamnfests fredagen och en massa andra.
Lite tråkiga var martenslördagen, vet dock inte varför. Bara blev så. Och några mer dagar.

Tänk hur många roliga dagar och kvällar vi tillbringat tillsammans tjejer! Undra hur många dagar dessa 11 åren vi känt varann som vi tillbringat ihop? Sjukt roligt har vi haft och vi ska ha roligt både ute och inne ändå tills vi är 95 år och sitter på ålderdomshemmet, I promise. Och sommaren 2011, OOOH SHIT! Satan, vad vi kör då! Då ska inte en endaste dag vara tråkig. Vi ska vara ute och då menar jag, Ute. Ah ni fattar. Vi ska grilla, "festivala" och hitta på alla möjliga saker! Tälta också! Ja, shit vad jag längtar!


Okej nu ska jag inte dryga mer och skriva upp alla bra minnen vi har, för jag lovar.. Det kommer bli 20000000 A4 sidor! hihi.. Nu fick bloggen ett långt inlägg förengånsskull och det är ju bra hihi! :)





SOMMAREN 2011!!!!!!!!!!!!!!! ( ja cepe bild, men ni får stå ut).



Puss!

Kommentarer
Postat av: elina

bra blogg :D läs min också!

2011-03-28 @ 20:24:34
URL: http://eeeliina.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack :)

2011-03-28 @ 21:23:00
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0