så får jag en chans att ge dig, allt det du aldrig haft. Men jag är för feg..

Rubriken är bara endel ur en låttext, om någon undrade.
Snart blir det simhallen, gött. Dock är jag förkyld och låter som en .. jag vet inte vad.. Och har varit täppt i näsan hela jäkla dagen. Så grymt jobbigt att varken känna lukt eller smak!
Här hemma hade vi våffeldagen idag istället för igår. Så vi gjorde en hel hög med goda våfflor som jag, Emmy, mamma och Lias proppade i oss. Pappa och Lokeman var på badhuset så de fick inget, feel sorry for you hahah.
Oh shit vad jag älskar Otrivin alltså ( nässpray). Medans jag skrev så släppte det där nästäppan nästan helt. LÖVEIT!



mitt hår har blivit långt:o


jag gillar att le med tänderna, thats all. hehe


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2011-03-26 @ 15:00:27
Postat av: lovisa

Kul att du är med :)

2011-03-27 @ 09:31:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söt tjej :)

Allt bra idag? :)

2011-03-27 @ 11:42:35
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0