sweet dreams

Sett klart på Desperate, grym serie det där tycker jag! Och matkastningen var bäst, helt klart! Sköna typer.
Klockan är ju inte speciellt mycket, men ska nog sova ändå. Trött som alltid.
Det är redan onsdag imorgon! Känns som det var förut som Bibbi skrev på sin blogg: Det är redan onsdag imorgon och det var en vecka sen nu:o Shit vad tiden går snabbt. Nästan för snabbt..


Idag är det bara 50 dagar kvar till Turkiet, which makes me very happy! Bli brun, jogga på stranden och ta det chill i en hel vecka ska bli så otroligt skönt! Dock missar jag två nationella prov och det är såklart inte bra.. Men sånt är livet!


Förövrigt lider jag otroligt mycket med alla i Japan och det är så hemskt att detta har hänt. Så mycket på samma gång dessutom. Jag tänker på alla er som bor där och har drabbats av detta!


Nu är det nog dags att krypa ner i sängen tror jag!

Godnatt bloggen!


sommarbild på mig och min kära vän Caroline!






puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-03-16 @ 00:51:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0