topplista

FAAAAN! nu hade jag skrivit ett lååångt inlägg om snygga killar också tryckte jag på en knapp och allt försvann:(( FAAAAAAN! men ajaaa.
TÄnkte ha en topplista över några snygga killar. Gjorde en " prispall" men den blev fucked så det får bli en vanlig lista idag istället..


På första plats har vi:

1. Joel Kinnaman
På vissa bilder är han inte lika snygg som han egentligen är men när man ser Snabba Cash, shiit! Och man ser Tjenare Kungen så är han ju verkligen inte fin tänker man till en början, men när man ser ögonen och allt. Då skiter man i frisyren. En tiopoängare i alla lägen detta.

2. Zac Efron
Hur många gånger har man inte sett filmer och sett denna kille. Asså shit, man smälter!
Så grymt snygg och dessutom en awesome sångröst.
Varför finns det inte killar som han här?

3. Jesse Mccartney
Bara för att Jesse är snygg, söt och allt det där. Plus hans hår, så grymt snyggt!
Har knappt tänkt på honom innan. Hur kan man missa en sån snygging?

4. Justin Bieber
Bara för att Justin var söt som socker redan innan och senaste bilden jag såg så har han blivit.. man?
Eller ja, äldre. Det där bebissöta har kanske förvandlas till.. Snygg? hehe.
Ja, Justin är fiiiin och har en jättesöööt röst.


Jesse


Zac

Justin


bilden på joel kinnaman var cepe och jag orkar inte fixa en ny. men ajaaa..


nu ska jag sova. tror jag....


sweet dreams.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0