UPPDATERING HEHHHEHEE

duktig jag är att uppdatera hehe. Men I like it allot!



Har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag tog ett par bilder förut men de kommer in senare. Har inte USB kabeln tillgänglig för tillfället så..
Snart blir det tårta för att fira lilla Alvin som blir hela 1 år idag!

Men ett inlägg utan bilder är ju inte speciellt roligt enligt mig. Så här får ni en gammal bild som kommit upp i bloggen ett par gånger.
På min och Bibbis fjortisdag i skolan i 8an. Shit, det känns som igår.. Fan va tiden går snabbt..
Blir nästan lite irriterad hehe..
och stört att jag börjat skriva hehe -.- Men men, såå äärrreeeeeee.





Ha en fortsatt bra dag.
Hörs laaaataaah!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0