en bra dag!

Gud vilken lugn och skön dag det har varit idag! Bara haft en liten " föreläsning" eller vad man kallar det.
Sen lunch, inte helt okej mat men gick väl ner ändå..
Sen prisutdelning i Sporthallen och tack gode gud att jag inte vann! Pinsamt att gå ner inför hela skolan och hämta pris;o hehe.
Sen såg vi på en film i historian, minns inte vad den hette men sjukt bra var den!
Och snygga killar(a) Det skulle föreställa att vara på 1940 talet och jag har av någon anledning alltid tyckt att killar på 30- 40 talet är mycket finare än vissa killar idag! VISSA! Inte alla killar såklart, självklart finns det en heldel fina killar idag, men ah ni fattar!
Nu har jag hunnit med att fixa stallet och laga mat. Köttbullar och makaroner med broccoli och ärtor fick det bli! Komplicerat och bra, så ska det va! Haha, jag är bäst på att rimma.
Next up blir nog att duscha och sedan plugga prov. JÄTTEKUL! Plus lite film kanske jag hinner med?
Tomorrow ska jag träna, trots träningsverken nu! Kanske inte har träningsverk imorn?
Har nu insett att det är ganska skönt att ha det, lite svårt att sätta sig och att gå uppför trappor bara men så äre..
Har inte så mycket mer att skriva idag dock, men detta var ändå rätt mycket. My friend Kirre skulle skicka liite bilder senare så kanske kommer upp bilder sen.
Tycker dock att inlägg utan bilder är sjukt tråkiga men ännu tråkigare att lägga upp bilder som redan varit uppe 20000 gånger!


Hörs sen!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0