when I look into your eyes, I know that this is right

hemma!
Har hunnit med en faktiskt rätt så rolig dag i skolan. Mycket skratt!
Provet i samhäll gick faktiskt riktigt bra, men ska inte hoppas på för mycket ifall det skiter sig..
Tränade dessutom efter skolan och nu är träningsverken värre än innan!
Men så ska det vara!
Efter träning drog vi till tjejgruppen och tog det lugnt med en bra film. John Tucker must die, GRYMT SNYGG KILLE!
Har dessutom lärt mig att gilla Ramlösa på äldre dagar hehe. Och det är ju bra! :)
Nu har jag precis ätit universums största portion av mat som mamma lagat. Hon hade lagt upp den grymt stora portionen i micron och den såg så god ut, så varför inte äta upp hela haha?
Måste gå och berömma henne för den!
Snart ska jag ta en kopp te och se på Desperate Housewifes som börjar idag. LIIKE IT! Men först ska jag se om jag kan plugga lite smått. Känns fel att inte göra något skolarbete en dag!



Dessutom ska jag göra en liten sak (me love test).
kopierade den från Laras blogg, tyckte den såg rolig ut!
1. Hur gammal är du om fem år? 21, ska väl fylla 22 tror jag.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Många det;o 
3. Hur lång är du? 168,5 cm ( den halva cm är viktig)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? John Tucker must die
5. Vem ringde du senast? Kirre tror jag?
6. Vem ringde dig senast? mamma
7. Vad har du för ringsignal på mobilen? Någon låt med Promoe
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa är bäst om man ska prata "allvar". Sms är enklare och opersonligare.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? för 30 sekunder sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du i dag?  halv 7
13. Vilken är din favoritjulsång? hmm..
14. Vilken är din favoritplats? hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? har väl inget plats som jag inte gillar speciellt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? någon annanstans än i Arvika hoppas jag.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Sadam Hussein haha.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tror det var filmen vi såg.
19. Hur stor är din säng? lagomt
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  t.shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, men jag kan knappt sova med 2 så jag slänger ner den ena på govet haha.
23. Vad är din favoritmat? gillar typ allt.
24. Vilka städer har du bott i? Arvika bara
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på
26. Är du social? haha oftast
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys Brownie är god!
28. Vilken är din favoritefterrätt? allt som är kallat efterrätt är gott!
29. Tycker du om kinamat? JA, men inte käkat det på år och dar..
30. Tycker du om kaffe? JAA!
31. Vad dricker du till frukost? vatten.. eller te om jag hinner!
32. Sover du på någon särskild sida? vrider mig som en mask.
33. Kan du spela poker? haha, njaa
34. Tycker du om att mysa/kela? mysa, lööveit
35. Är du en beroendemänniska? JA!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, men vet en som fyller år dagen innan!;)
37. Vill du ha barn? tror jag! 
38. Kan du några andra språk än svenska? spanska och engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda i olika tillfällen
 41. Vad spenderar du mest pengar på? kläder tror jag
42. Äger du dyrbara smycken? några tror jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewifes, Made, Scrubs. Ja allt möjligt
44. Kan du rulla med tungan? tror det
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner en hel hög med roliga människor så ja vet inte.
46. Sover du med gosedjur? Nej
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det tror jag inte..
 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Inget..
50. Flirtar du mycket? ohjaa;)
51. Kan du byta olja på bilen?  Nesh
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?  minns jag inte..
54. Läser du dagstidningen? sometimes
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? går det?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix tror ja
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? anteckningar i skolan
59. När var du i kyrkan senast? Dopet förrförra helgen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Nina, Lisa, Hans
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? ett par dagar
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? hm. alla mina vänner gör något speciellt för mig varje dag.
63. Vad lyssnar du på just nu? bitter sweet symphony- the verve ( och nej det är ingen klassisk låt, den e grym!
64. Har du varit med i tidningen? ja, på framsidan till och med tror jag ;o
65. Vad är det konstigaste du ätit? hm. när vi gick i sjuan fick vi biffar med någonting i som såg ut som kattmat;o
66. Vem såg dig naken senast? haha, venne.
67. Vad är det för färg på din tandborste? blåå
68. Hur imponerar man på dig? omtänksam, har humor, är sig själv, skryter inte osv..
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? vill helst vara för mig själv, men annars Carro tror jag. Eller ´det har bara hänt ett par gånger men ah.
70. Har du någon piercing? öronen
71. Din största vinst? typ 50 kr ?
72. Civilstånd? Singel and living the dream!
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, bloglovin.
74. Är du fåfäng? hoppas jag inte
75. Ångrar du någonting du gjort? jo det gör jag verkligen
76. Hur gammal är din mamma? 35
77. Vilket är ditt drömjobb? ingen aning
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja verkligen 
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? häst, kanin, katt, fiskar haha
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har svårt att släppa saker, jag är ganska lättstött och otroligt omogen och skrattar åt typ allt..
81. Svär du ofta? i varannan mening
82. Sverige när det är som bäst? sommar
83. Kan du åka slalom? ja
84. Vad har du ätit i dag? fil, lunch i skolan ( tre torra potatisbullar som såg ut som friterade räkor) och middag nu för en stund sen..
85. Vad har du för utbildning? ingen
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ja, i såfall ansiktet om det vore liite smalare. 
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? magen, låren.
88. Vilken är din bästa egenskap? jag vet faktiskt inte
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är oseriös typ hela tiden. 
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ? 
91. Saknar du något? ja 
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? JA!
93. Vad gör dig ledsen? saker som händer i världen, hemska saker. När barn gråter. Är svag för sånt 
94. Vad gör dig glad? vänner, att tänka på sommaren 
95. Har du varit gift eller förlovad? nej
96. Vad ska du göra i helgen? fredag- filmkväll? Lördag- No plans 
97. Vad är det knasigaste du gjort? sprungit över halva stan iklädd i pyjamas med klassen haha
98. Vad har du för laster? ..
99. Vem är din förebild? Isabella Löwengrip är grym!
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? göra te



förövrigt vill jag be om ursäkt. Har haft en dålig dag idag, varit grinig, irriterad,sur och allmänt dum och jobbig.
Förlåt alla ( om någon stört sig på det). Tycker om er även om jag varit tråkig.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0