mh

var duktig och gjorde mat så fort jag kom hem från skolan.
Köttbullar, spagetti, korv, stekta ägg, broccoli och ärtor fick det bli! En massa saker i en härlig blandning!
Trött som jag vet inte vad är jag också. Ska dock dra iväg och ta hästarna snart, kanske ska ta fram cykeln och inviga den för iår?
Men vi får se. Ååh vad sugen jag blev på att bara dra på en film, dricka en stor kopp te med en massa honung i och bara mysa en dag som denna. Men plikten kallar. Och dessutom ska jag plugga spanska....
Men kanske hinner med lite te-time till kvällen?
I hope so. Dessutom hoppas jag att lilla sjuklingen Ellen Badh blir frisk tomorrow. Lite tomt utan dig i skolan hörru!
Imorgon ska jag träna, det bestämmer jag nu! TRÄNATRÄNATRÄNA! Ingen återvändo.
Annars brukar jag bara: Nä, jag orkar inte. Jag åker hem istället!.
Men imorgon slutar vi två, så varför inte ta tillfället i akt lilla Emelie?
Nej, så blir det!


an old picture. Jag och Bibbi ( alias Guppy och Zwampis) i 8an.
.



puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i like this picuters! :-)

2011-03-17 @ 20:57:08
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0