ledig dag

Jag blev väckt vid halv 8 idag.. Ingen höjdare vill jag lova.
Så nu sitter jag här, rufsig i håret och allmänt trött.
Gissa vad det blir för mat sen? TACOS! igen.. Tror jag iallafall..
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Haha, försöker lära mig lite svenskasaker eftersom vi har ett stort jäkla prov på tisdag. Med prepositioner, konjuktioner, verb och allt som man kan tänka sig.. BLÄ!
Don`t like it!
Åååh klockan är bara 10, känns som den är typ 3.. Drygt tiden går.
Juste, glömde skriva att jag köpte den mascaran jag prata på igår, Lash Architect 4D. Har inte ens provat om den är bra, ska kolla om den duger sen. Men den såg bra ut på reklamen ( och sånt stämmer alltid) haha.
Dessutom har jag fått en vagel i ögat.. Eller inte i ögat, men typ ögonlocket.
Märkte igår att det började klia som bara satan och det kändes som jag hade grus i ögat eller någonting;o Jobbigt.
Idag känns det lite, men mycket bättre.


ska dra ut och springa en runda sen när mormin kommer hem. Typ vid 5-halv 6 där.
TIlls dess ska jag försöka få tiden att gå och se, nu har 20 minuter gått sen jag påbörjade inlägget:D



nyår 09. Jag har förändrats endel tycker jag.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0