BILDEER I MASSOR

dagen har tillbringats i Örebro med en liten Linnea. Trevligt, trevligt!
Tänkte lägga upp lite weard bilder som jag tog. Så nu blire en såkallad bildbomb!



när vi var i åmot för 2 veckor sen tog jag bilder varje gång vi gick in på toan, så det blev endel.
Tråkigt nog ser de flesta utsåhär...



eller såhär... trollhår! magen ser konstig ut på bilden såg jag nu, men jajaaa.

här ser jag också lite konstig ut eller iallafall tröjan.Ser ut som jag är rund som en fotboll eller har världens ölmage hahahaha. Men fokusera på my lövleey byxor ist!

och här försökte jag få till en snygg egobild. Lyckades jag? Naaaej.

Detta var min frukost för några dagar sen. Intresseklubben antecknar ja.
Men det var gott iallafall!

no comments



glad

näääsaa

tänder är bra att ha. Man kan le med dom ( eller gapa i mitt fall ;oooo ) hahaha. Jag är nog inte hundra procent normal. Hjulet snurrar men hamstern är död, har inte alla fåren i hagen osv osv.. HAHA!

Nu har jag bjudit på mig själv tillräckligt för idag.



Ha en bra fredagskväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0