vinteeerrn

egentligen borde jag plugga vid denna tiden, men jag orkar verkligen inte.
Har ju 3 prov i veckan tror jag, men ska deffentivt börja plugga imorgon då jag får alla spanskapapper osv.
Nu ska jag strax duscha, dricka te och kolla någon film eller så. Vill se Scrubs men har bara avsnitt som är gamla som jag har sett ungifär 1000000000 gånger. Dom är bra ändå, bara att jag kan dom typ utantill..
Är förkyld också. Har ju bad imorgon, men får se om det blir något med det..

och jag vill ha nya låtar på mobilen också ;o Får höra om någon teknisk person kan hjälpa mig haha.

yääyyää, nu orkar jag inte sitta här längre.



vinterbild.. men nu kan faktiskt vintern dra någonannanstans också kan vi stackars frusna
människor få vår och lite värme på våra bleka ansikten. Deal vädergubben?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0