A normal monday in Emelies life

dagen har varit helt okej. Kul att träffa folket igen!
Ska strax äta litegrann, sen dra till stallet och ta en promenad med pållen och sen göra spanska:( Har ju prov imorgon!
Dessutom måste jag packa. Har inte packat någonting och det är nog hög tid för det nu! Turkiet it is in 2 days!
Jag som har längtat i ett halvår och tiden har gått SÅ snabbt!
Och btw. Jag kollar ju minst typ 10-15 bloggar varje dag om inte mer. Men har någon en bra blogg att tipsa om så får ni gärna kommentera. Antagligen eran egen eller vems som helst.
Nu ska jag inte dryga med ett långt inlägg, utan få något gjort istället.




fail bild. men någonting ska man väl lägga ut på bloggen.




Puss!


Kommentarer
Postat av: ellen

Hej allt bra med dig? :)

2011-05-02 @ 16:47:09
URL: http://ellenengman.blogg.se/
Postat av: ellen

Vad härligt ! :)

Jo allt är toppen med mig ! :)

7kt najjs blogg! <3

2011-05-02 @ 21:56:02
URL: http://ellenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0