afraid

kära blogg. Det är tungt att erkänna detta, men jag sitter här och är hur jäkla rädd som helst.
För hur den där gubben pratade om lördag 21 maj 18.00. Jag har visserligen inte sett videon när han pratar, men det står överallt om honom. Man hör det lite varstans. Och jag är så sjukt rädd.
En del av mig, den ena hjärnhalvan den realistiska tänker att det kan inte vara möjligt eftersom då skulle vi märkt av det mer nu, såhär 3 dagar innan. Och att de har sagt såhär ett antal gånger innan under min uppväxt.
Den andra halvan av mig tänker att tänk om det är sant. Tänk om, tänk om. Det finns så otroligt mycket mer som man vill uppleva. Jag vill inte sluta mina dagar som 16 åring.
Och tänk alla andra människor på jorden, ska alla dö? Och hur vet dom det? Hur kan dom vara så säkra på detta? Varför sa dom det inte liiite innan? Är det säkert att gubben inte sagt det endast för uppmärksamhetens skull?
Många frågor. Hoppas till gud att han har fel, att alla vaknar på söndag och kan glädjas åt vilket stor misstag den lille stackaren begick. Jag vet inte. I alla filmer så är det alltid en person som har rätt, de andra bara skrattar och sen visar det sig att de skulle ha lyssnat på den personen.
Okej patetiska tankar, men jag tänker på OM. Usch, nu mår jag inte alls bra här.
Förlåt, men var bara tvungen att skriva av mig någonstans och bloggen ska få ta del av mina tankar just nu. Det är roligare att läsa en personlig blogg med personliga tankar än motsatsen är iallafall min åsikt.


Inga bilder passar till detta inlägg, men ett låttips har jag mitt i alla denna sorgliga sörjan.
Eric Saade- It`s like that with you . Underbart fin låt, underbart fin kille, underbar röst. Kan det bli bättre? NEJ. Låten är sorglig, men FIN! Och vem gillar inte Eric Saade? Den personen ska jag ta ett snack med!



förlåtförlåtförlåt för ett otroligt tråkigt, sorgligt, patetiskt inlägg. Jag är trött, övertrött och allt man kan vara. Så detta inlägget är speciellt. Men men, mina funderingar..



Godnatt på er.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

gillar att du skriver dina tankar=)

Nää det är helt värdelöst=(

Vad händer i dag då?=)

2011-05-19 @ 09:58:27
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sjuuukt! VI SKA INTE DÖÖÖ!!

2011-05-19 @ 20:17:32
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0