..

okej jag kunde inte hålla mig från att lägga in bilderna idag.. hehe
Men kommer fler som är tagna med kamera. Dessa är endast mobilkamera.


liten söt kille på flygplatsen.

Glad fader!

Mormor on the airport!

'Mamma och syster vid flygplanet.






Morfar påväg till passkontrollen i Turkiet.

En mycket suddig bild på mitt och systers hotellrum.

efter ett par dagar

någon som solat med bikini...

utsikt utanför balkongen



Lias och Emmy<3

solbränd och stenseriös(a) tror detta är tredje dagen kanske?


vilken blick!


glad tjej, ojämna ögonbryn. Men jag bjuder på den!

ehm, vad hände med denna bilden?


benen ser lite fucked ut, men jag bjuder på den också!

mycket solbränd och mycket trött tjej.




Glada kusin Alvin!

Kusin Valdemar!

Loke var helnöjd med att hoppa in i bilen och slippa sitta i flygplanet.
Dock ville han köra hem, men en 7åring bakom ratten känns ju inte så säkert..




Med detta avslutar jag kvällen och kryper ner i min sköna säng som jag saknat.
Vi hörs imorgon kära vänner!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0