ett lite seriösare inlägg

Det regnar. Jag hatar verkligen regn i vissa fall, men nu älskar jag det.
Så oerhört mysigt att höra drippdroppet, se på en film och dricka en kopp te ( är te beroende och har druckit ca 3 koppar idag och blir antagligen en eller två till).
Nu ska jag bara städa upp lite, plocka ur diskmaskinen och sen lägga mig på sängen och se på en film.
Idag är jag verkligen värd att skippa läxorna, har faktiskt jobbat en hel del matte..
Imorgon är det ju torsdag, vilket betyder skön dag. Och fredag blir underbar också. Sovmorgon till kvart över 10- spanska ( inte okej!!) och sen bara media. I tre timmar visserligen, men det är bara kul tycker jag. SEN HELG!
Allt går så fort, månaderna bara flyter förbi. Om man inte dör nu på lördag då..

Alltså folk säger att vi ska dö hela tiden. Experter osv. Men det har dom sagt ungifär en gång varje år i flera år nu. - Åh, idag kommer värsta kometen utplåna jorden. Åh idag kommer alla dö!
Varför stressa upp alla jordens invånare i onödan?
Om det var en riktig komet eller vad det nu heter, så får dom väl antagligen reda på det innan och gör större sak av det än vad denna lördagsgrejen är. Så nej, jag tror inte vi dör på lördag. Någon som tror något annat?
Jag säger som Kent: Vi ska alla en gång dö!


Läste på Aftonbladet att man kunde även få reda på när man dör. Om man utgår från olyckshändelser, trafikolyckor osv och bara går på sjukdomar och sånt. Undra om man skulle vilja veta det? Mitt svar är; Kanske. Så kan man göra det som är kvar till en otroligt bra tid. Men ändå, vad jobbigt. Åsikt om det någon?


Nej, nu blev det för deppigt. Men ett lite seriösare inlägg skadar inte bloggen.


Och denna gång blir det ingen bild. Ogilla!
Men ni står ut.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0