eurovision och håkan hellström

Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde

Men det äter upp dig när du
ligger i din säng.

Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort.




Förgyllde min lördag med en improviserad smootie bestående av lättfil, lite mjölk, lite aprikoskräm, en halv banan
och isbitar. Ja, ska det vara kallt så ska det. Dessutom tusen gånger godare då.
Imorgon spelar min lilla duktiga bror sin första fotbollsmatch och jag tror jag ska med och kolla. Iallafall en liten stund.
Jobbar ju...
Och Eurovision. Fram tills bidrag 15 var alla helt okej. Men liksom nummer 15, hur fan tänkte de där?:o
Möjligtvis som underhållning i Bolibompa, men Eurovison. NEJ!
Eric var grym som vanligt och SNYGG! Var nervös innan han skulle börja, är inte riktigt frisk nej.
Jag hoppas att han vinner självklart, dock tror jag att det kommer gå bra men inte SÅ bra. Även om jag hoppas av
hela mitt hjärta att det blir seger för Sverige. Jag tror han kommer 6a! Så upp till bevis sen då;)


eftersom bloggen krånglar som vanligt, så får det bli två gamla klänningsbilder.
Den här under var min skolavslutningsklänning. Den rosa var mammas studentklänning.




Lägg märke till de små prydnadshästarna i skåpet. Aldrig tänkt på det förut haha.


Puss!



Kommentarer
Postat av: lovisa

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

2011-05-15 @ 15:31:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: simone

Så fin du är!

2011-05-16 @ 16:28:05
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0