fågelprov och nöjd tjeeejj

Talgoxen bygger bon i holkar och i håligheter. Den är gul och svart i färgen och lätet är titutitu tvåtonigt..


Sådant här är det alltså meningen att jag ska kunna tills imorgon. Åh herregud!
26 fåglar, fakta om dem och utseende + åtta läten. Inte helt okej!


Får göra mitt bästa. Och mitt i allt pluggande kom jag på att historieuppsatsen ska vara klar tills imorgon.
Men kan lugna mig med att jag bara har innehållsförteckning, källförteckning och en liten sammanfattning kvar som vi får på oss att göra imorgon på timmen. Känns helt okej!

Plus att nu sitter lönen på kontot ( den lilla delen jag jobbade i april), det blir solarium imorgon och en sväng till banken. Lövley!




=

NÖJD TJEJ!
Okej jag ser inte nöjd ut, men jag var nog bara sugen på att äta upp gröten då.
Ja, jag gillar gröt. Gott ju. Med lite sylt/kiwi/äpplen och mjölk så blir det MUY BIEN!


Dags att plugga vidare en stund för att senare få min skönhetssömn.






Godnatt på er!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0