its impossible to turn back time

Oj! Två hela blogginlägg på EN dag. Inte alls dåligt Emelie, bra jobbat!
Just nu är jag irriterad. Mycket irriterad!
Men en sak som får mig på bättre humör, är mina underdunderbara skor♥

Det stora problemet är: Hur ska jag kunna gå normalt i dem? Dom är grymt sköna att gå i, men jag går som en människa som är.. ehm något stel?

Och en sak som jag tänkte på. Varför går det inte att vrida tillbaka tiden? Till en viss tidpunkt. Finns så mycket man ångrar i livet..
Nu kom jag på en till grej jag ska göra innan jag dör, bygga en tidsmaskin!! ( Ja, jag har fantasi)


Här är snyggingarna i osuddigt format btw.


Förlåt för så suddiga bilder, men telefonen var seg, konstig och jobbig idag så
den ville ej samarbeta..




Och gud vad skönt det ska bli imorgon. Ska nog ge mig ut på en springtur efter skolan, sen SOVA!
Juste, sen blir det jobbsak.. Men det är inte förrän 3, så jag hinner att sova innan hehe..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0