jag är hemma och lever!

ledsen för den dåliga uppdateringen, men nu är jag back on track!
Haft det supermegabra i Turkiet och köpt lite smått och gott.
Tyvärr orkar jag inte visa upp bilder på vare sig det eller några andra bilder idag, utan det får vänta tills imorgon.
Är sjukt trött så det blir inget långt inlägg.


hade dessutom över 600 inlägg på bloglovin att läsa, suck haha! Orkar nog inte läsa alla.
Fick dessutom ett till jobberbjudande när jag kom hem, som vaktmästare i Gunnarskog. Carro ska även jobba på samma jobb och det vore sjukt kul att jobba tillsammans.
Dock har jag ju ett annat jobb, men på chefen verkar det som om man ska jobba mest helger osv så ska höra när han hade tänkt sig i sommar och se om det går att lösa på något sätt, vilket det nog gör.
Kan ju jobba vardagar på sommarjobbet och helger på donken just de 4 veckorna som sommarjobbet är!
Det funkar, men måste bestämma mig inom en vecka. Men det löser sig!


Dessutom såg jag att The Sounds kommer till festivalen i sommar. UNDERBART! Dom är ju grymma!


Förlåt, men nu orkar jag inte skriva mer. Men jag lovar, ett superlångt inlägg med en massa bilder kommer imorgon!


Ha det bra.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0