jobb,fotboll,trööööööötttt

hej alla glada!
Nu sitter jag här, mätt som tusan och funderar på om jag ska klämma i mig en smootie också?
Egentligen skulle jag till Kristin tillsammans med resten av fotbollslaget men så blev icke fallet. Mamma ska ut med någon kompis och pappa ska också bort och dessutom ska jag fixa hästarna för natten lite senare. Men det får bli en annan gång! :)
Är dessutom så sjukt trött. Har jobbat idag, så gick upp halv 9 och åkte halv 10. Började 11, men eftersom det tar ett tag att åka ville jag inte ta några risker att bli sen.
Failade dock totalt på jobbet. Var trött, gav folk fel saker osv. Men men, sådana dagar har man.
Imorgon börjar jag 1, så det blir lite längre sovmorgon iallafall. Tur det!
Kollade dessutom på andra halvlek när mitt lag spelade fotboll. Hann dock inte vara med, eftersom jag slutade såpass sent osv. 2-2 blev resultatet. BRA JOBBAT HÖRRNI!
Blir match igen på tisdag, dock mot ett hårt motstånd. Lysvik sägs vara bra, så då får vi kämpa till max!
Nu ska jag gå ut och ta in våra kära kaniner som står i sin hage, så jag inte glömmer bort dom. Vore ju INTE okej!!




Jag och Bibbi. Förra året. HAHA!


Ha en bra lördagskväll och festa lite för mig också!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0