kvällsinlägg!

shit, nu ska jag VERKLIGEN sätta mig ner och plugga spanska.
Prov imorgon ju ;o
Men jag hoppas att det går bra, tror inte det är så svåra saker.
Har gått en promenad med min fina häst och jag återupptäckte än en gång hur mycket jag tycker om hästar.
Så underbara djur är de egentligen!
Har dushat dessutom och smörj in med body lotion som ska ge färg. Igår smörjde jag in mig och trodde att det inte skulle bli någon skillnad, så gjorde inte alls noga. Så jag fick orangea fläckar på händerna;o Men blev brunare på armarna och sånt så.
Har dessutom packat det mesta. Ska slänga ner plattång, plånbok och lite såna grejor också men det gör jag ju imorgon kväll tror jag. Ska bli så sjukt skönt. Dock tar jag ej med mig datorn eftersom den inte har trådlöst men förhoppningsvis kan jag blogga lite från någon annans dator.
Nu dör min lilla dator snart och jag orkar inte ladda..


denna är det. Dock är det min syster som köpte den och hon råka köpa normal to dark skin:o Skulle nog behöva en till liiiite ljusare hy kanske, men shit the same. Orange it is!




Puss!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag hade det bra :) Gör du något roligt idag då? :)

Ha en bra dag, Sannalitens.blogg.se

2011-05-03 @ 15:33:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0