laddar inför nationella med en god natts sömn!

Nationella i matte imorgon igen. Håll tummarna för mig folks!
Gissa vad jag gör nu? Lyssnar på Eric Saade. Han är grym och snygg för den delen hehe. Men det har ju inget med sångrösten att göra, men ändå..
En sak som jag stör mig på. Att Sture P är egentligen en ganska värdelös låt, men den fastnar. Dock. Och man kan inte låta bli att lyssna på den. Undra om det är samma sak när det gäller bloggar. Man vet att man inte borde gå in på personers bloggar som man inte gillar, eftersom de tjänar pengar på vartenda litet klick. Men man gör det ändå. Störande!
Och en annan störande sak: Att jag lyssnar på samma låtar hela tiden. Lite låtinsperation vore inte helt fel! Skriv gärna någon bra låt om ni kommer på någon.


Nej, nu är det nog bra om jag sover. Vill inte vara helt död imorgon. Så som jag var idag, otroligt jobbigt!



bild är lånad av bibbi

Carro, jag och Bibbi för ett x antal år sen. Önskar att jag hade det håret och var så smal nu. Inte för att jag ser
speciellt smal ut på bilden, men jag var faktiskt det då tro det eller ej haha.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en One piece! :D



Jag driver även en blogg om sex och kärlek om du är intresserad!

2011-05-24 @ 19:51:42
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0