Mina (o)realistiska mål

Hej hopp!
Jobbat klart och är supertrött, som vanligt. Men men, ska strax lägga mig och se på film I think.
En sak som jag kom och tänka på förut är mina mål i livet. Saker jag skulle vilja göra innan jag dör vill säga ( Usch, jag vill aldrig dö hehe!). Vissa kommer aldrig att hända, men jag skriver iallafall ner dem!:)



* Vara med i melodifestivalen eller Idol.
* Ha en röst i en tecknad film.
* Spela in en action-film och ha en stor roll.
* Blir värsta målskytten i fotboll! ( ehee)
* Bli chef av något slag. Bossa över folk! (A)
* Spela in en låt i studio.
* Våga hoppa fallskärm!
* Skaffa motorcykelkort och bli motorcykelknutte!
* Bli intervjuad av en stor tidning.
* Bli storbloggare och tjäna grymt mycket pengar.



Realistiska mål detta! Lite blandat här, storskådis vs storbloggare vs chef vs motorcykelknutte.
Läs detta med en nypa salt, som man kan säga hihi.


Två mycket gamla bilder vid  våran fina bro!




Bilderna tagna av: Caroline Bergquist


Nu ska jag lägga mig i sängen, halvsova och vänta in måndagen. Vi går till 11 imorgon och då kan jag lägga mig och sova sen. Roligt liv jag har va?


Ha en fortsatt bra söndag folks!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0