muccchoo teeeext

Nationella gick sådär. Svårt var det!
Men förhoppningsvis får jag G iallafall. Fick iallafall VG-VG- på engelskanationella! GLAD TJEJ!
Imorgon kaaaaaanske det blir Challa. Dock är det inte för att shoppa, utan för att jag ska åka moped dit och lära mig vägen och hämta ut mitt sommarschema. Fast nej, nu gjorde jag upp med mamma att jag drar dit på fredag. Också blir det jobb lördag och söndag. Plus match lördag, en timme efter att jag slutat. Har dom dåligt med spelare blir det stressigt för mig alltså. Känns som mitt liv är lite mer roligt nu på senaste. Har fullt upp med skolan, fotbollen, hästarna, jobbet och allt därimellan.

Och nu på måndag ska jag och Carro dra till arbetssaken och skriva på papper till mitt andra jobb. Det är bara 2 veckor i sommar och bara på vardagar så jag hinner med mitt andra jobb också. En jobb-sommar helt enkelt! Eller ja, första veckan efter sommarvslutnigen kommer jag jobba VARJE dag. 5 dagar i Gunnarskog och 2 dagar i Challa. Men det är bara kul när det händer saker! Like it!



Imorgon har jag verkligen INGET planerat.( förutom hästen, men det är inte förens på kvällen). Älskar att inte ha saker planerade. Bara komma hem från skolan, slappa, göra lite läxor och lyssna på musik. Det är sådana dagar som gör att man orkar gå upp på morgonen haha. Förhoppningsvis kan vi övertala Bosse att skippa matten så vi kan dra hem tidigt, vore otroligt jäkla skönt!

Mycket text, men då har ni någonting att göra iallafall! Haha.


december 2010


Sidvisningarna bara ökar på min blogg, kanske lite nya läsare som hittat hit (a)
Underbart!
Älskar när folk kollar bloggen. Så kika in ofta och släng in en kommentar vettja! Ni gör min dag!

Godnatt♥


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0