night

Måste snart sova känner jag, men först ett inlägg såklart haha.
Hoppas jag packat ner allt, känns som om jag har glömt något:o
Ska dessutom försöka hinna med att springa ner till stan och köpa ett par solbrillor innan jag drar, men det kan dock bli svårt eftersom stan öppnar 10 och våran gympa börjar kvart över 10. Kanske hinner en snabbsväng men vi får se.
Kommer som sagt inte bli mycket bloggning, men lite hoppas jag!


före och efter bilder.



före. ( buskiga ögonbryn, men de hade ej blivit fixade på länge haha)



Efter min lilla proffsredigering eheheee. Tyckte den blev lite smått cool.



osminkad, ofixade ögonbryn och fräknar. Bra kombination!


inzoomning och en ljusare ton.



har visat dessa bilderna förut men ajaa. Fulare ögonbryn får man leta efter men de ser iallafall snäppet  bättre ut i verkligheten hoppas jag?
Bilderna är tagna med en helt vanlig digitalkamera om någon undrar.
Hatar egentligen när folk redigerar sina bilder, men på ögon är det okej. Och om man inte redigerar sönder dem, som vissa har en förmåga att göra.


okej folks. Time to sleep!




Ha det underbart hörrni!



Puss!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-04 @ 11:32:00
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-04 @ 11:32:10
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-04 @ 11:32:24
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0