ONE DAY LEFT!

hej och hå i tomteskogen.
Helt okej dag faktiskt, dock gick spanskaprovet ungifär 10 procent bra men jaja. Får göra om det ifall det går dåligt!
Nu sitter jag och käkar sån där fryspaj, Mexicansk tacopaj. GRYMT GOD!
Ska packa klart senare eftersom imorgon åker vi!:D Underbart!
Men innan detta väntar en fotbollsträning och ett engelska nationella.
Åker efter lunch imorgon tror jag.
TAGGAD!


Nej nu ska jag äta upp maten, dricka lite te och se lite Scrubs(a)
Fotbollsträningen börjar vid 7 så har lång tid på mig att chilla. GÖTT!


En gammal bild. Men vad brun jag såg ut att vara:o Eller snarare gul kanske...



Dock gillar jag denna tröjan. Eller inte tröjan egentligen, men färgen.
Tyvärr så har den en annan, inte lika fin färg i verkligheten..


Nej, nu sliter jag mig från denna beroendeframkallande apparaten!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0