satan i gatan

Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort var du bor.



Matchen slutade med förlust dock.. Men bra spelat ändå hörrni!
Sovmorgon imorgon ju och det känns ju inte så jättefel.
Så ska nog se på film nu. Liksom ska man sova extra länge så ska man fanimej vara uppe längre också. Min åsikt iallafall!

Förut så tänkte jag på festivalen. Vad sjukt kul det ska bli! Umgås med otroligt bra vänner, bara ha kul liksom.
Ja, det ska bli underbart. Innan det har man väl dock två månader, men det kommer gå snabbt!



en festival bild som laddats upp flitigt på senaste tiden. Men spela roll, I like it anyway!
Dock ser jag helt galen ut. Men sånt bjuder jag på!


Nu ska jag lyssna klart på denna underbara Kent låten, se på film, dricka te och plugga på spanskan.
Wonderful!


B, om du läser detta. Min kära moder har ej sagt något om tid, så jag snackar med henne tomorrow också ringer jag dig så fort jag vet! Okej? :)

Sov gott sötnötter!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0