satuuuurdaaaayyyy

åååh vad arg jag blir. Hade tagit en stor andra portion av spagetti och köttfärssås, bara för att det var så gott.
Sätter mig med tallriken framför mig och råkar röra mig på något sätt så att 90 % av den varma maten hamnar i mitt knä, på mina nytvättade jeanstights. Och det värsta var att jag tog den sista maten så nu finns det inget kvar:( Blir så frustrerad. Ett riktigt i-lands problem haha.

Förövrigt så gick jobbdagen helt okej. I början blev det lite konstigt eftersom det inte fanns någon kassa ledig till mig så jag fick stå med en kille som hade en kassa .. Dessutom hade jag lite komunikationssvårigheter med vissa människor, sakerna som de skullle ha ( kunderna) tog lite tid osv. Men annars, helt okej!

Nu ska jag ta min lilla moped och dra till stallet. Därefter Eurovision Song Contest. HEJA ERIC!!!
Har dock lite ångest eftersom jag inte riktigt fick ihop en promenad eller liknande. Men man springer ju fram åh tillbaka på donken all the time så det är väl typ lite träning hahahaha.
Har dessutom ont i huvudet:( BLÄ!


Men nu drar jag och tråkar inte ut er med ett långt ointressant inlägg.




åh herregud. Dessa bilderna har ej gått att ladda upp innan men nu:o
GAMMAL BILD kan jag säga. Och jag bjuder på den!



Tänkte att en dag ska jag ladda upp så jäkla mycket bilder som inte har gått att ladda upp förut. Men det mina vänner, får bli en annan dag!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0